Ügyfélszolgálati irodák
Személyes ügyintézési lehetőségek
Az állandó ügyfélszolgálati irodáink nyitvatartása:
Hétfő, kedd, csütörtök, péntek: 8-14 óra és szerda 8-20 óra.
Az ügyfélszolgálati irodáink pontos címét és a fiókirodák nyitvatartását a lap alján, az irodakeresőben érheti el.
Nyitvatartás-változás
Szikszói ügyfélszolgálati irodánk (3800 Szikszó, Thököly u. 8.) 2023.11.28-án és 12.05-én technikai okok miatt zárva tart.
Rákoskeresztúri állandó ügyfélszolgálati irodánk 2023. október 31-től bezár. Legközelebbi irodák: 1148 Budapest, Kerepesi út 52. és 1149 Budapest, Pillangó park 7., valamint a 1103 Budapest, Kőér utca 2/A. Az irodák nyitvatartása: hétfő, kedd, csütörtök, péntek 8-14, szerda: 8-20.
Új iroda nyílik 2023. november 2-án a GoBuda Mall bevásárlóközpontban 1032 Budapest, Bécsi út 154. galéria/magasföldszintjén. Nyitvatartás: hétfő, kedd, csütörtök, péntek 8-14, szerda: 8-20.
Ünnepi nyitvatartás
2023. december 25-26-án és 2024. január 1-jén a karácsonyi és újévi ünnepek miatt minden irodánk zárva tart. Az ünnepek miatt ezen a két héten néhány fiókiroda nyitvatartása módosul.
Költözés
Mezőcsáti ügyfélszolgálati irodánk 2023. november 14-től új helyre költözik. Az iroda új címe: 3450 Mezőcsát, Hősök tere 5. A nyitvatartás változatlan: kedd 14-18, csütörtök 8-12 Az utolsó munkanap 2023.11.09-én csütörtökön lesz a régi címen, a Bajcsy-Zs. u. 2. szám alatt.
Pilisvörösvári ügyfélszolgálati irodánk 2023. szeptember 15-től új helyre költözik. Az iroda új címe: 2085 Pilisvörösvár, Fő út 40. A nyitvatartás változatlan: hétfő 14-18, péntek: 8-12 Az utolsó munkanap 2023.09.11-én hétfőn lesz a régi címen, a Fő út 12. szám alatt.
Személyes ügyintézés esetén a gördülékeny ügyintézés érdekében kérjük szíves együttműködését az alábbi biztonsági szabályok betartásához:
Egy időponttal egy ügy intézésére van lehetősége.
Pontosan és egyedül érkezzen fényképes igazolvánnyal (pl.: személyi igazolvány, útlevél), ha más nevében jár el, akkor meghatalmazás is szükséges.
Amennyiben felmerül a koronavírus-fertőzés gyanúja, az ügyintézés megszakításra, az iroda pedig bezárásra kerül. Újranyitás csak a teljes fertőtlenítés után lehetséges.
Kérjük, hogy az alábbi ügyek intézésére elsősorban továbbra is digitális csatornáinkat válassza:
- mérőállás rögzítése,
- előre fizetős mérő feltöltése,
- számlamásolat és csekk kérése.
Kérjük és javasoljuk, hogy amennyiben lehetséges, akkor elsősorban a telefonos, online ügyfélszolgálatunkat vagy MVM Next EnergiApp mobilapplikációnkat vegyék igénybe.
Együttműködésüket és megértésüket köszönjük.
Időpontfoglalás
Személyes ügyintézéshez szükséges azonosító iratok
- a személyazonosságot igazoló okmányra (pl.: személyi igazolvány, vezetői engedély vagy útlevél és lakcímkártya);
- meghatalmazásra, abban az esetben, ha nem a szerződött, vagy szerződni kívánó ügyfelünk jár el.
* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező
{{officeDetails.officeName}}
Cím:
{{officeDetails.address}}
Nyitvatartás:
Speciális nyitvatartási információk:
{{holiday.date | date:'yyyy. MM. dd'}}, {{holiday.isOpen ? "Nyitva" : "Zárva"}} - {{holiday.description}}