Ugrás a tartalomra

Ügyfélszolgálati irodák

Személyes ügyintézési lehetőségek

Szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseikkel volt ELMŰ-ÉMÁSZ-os ügyfeleink a megszokott címeken található ügyfélszolgálati irodáinkhoz fordulhatnak. Időpontfoglalás továbbra is szükséges.

Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy 2021. november 11-étől ügyfélszolgálati irodáinkban kötelező az orrot és szájat eltakaró maszk viselése.

Az állandó ügyfélszolgálati irodáink nyitvatartása:
Hétfő, kedd, csütörtök, péntek: 8-14 óra és szerda 8-20 óra.

Az ügyfélszolgálati irodáink pontos címét és a fiókirodák nyitvatartását a lap alján, az irodakeresőben érheti el.

Ünnepi nyitvatartás

2021. december 11-én, szombaton minden állandó irodánk nyitva tart 8:00-14:00 óráig. 2021. december 24-én, pénteken minden ügyfélszolgálati irodánk zárva tart. Az ünnep miatt néhány fiókirodánk nyitvatartása módosul az 2021. december 20-24-ei héten. Előzetes időpontfoglalás továbbra is szükséges. 

2021. december 27. és december 31. között az alábbi fiókirodák a számukra helyet adó közintézmény zárvatartása miatt zárva tartanak: 

Diósjenő, Gödöllő, Gyál, Jászapáti, Tura.

Személyes ügyintézés esetén Ügyfeleink és munkatársaink védelme érdekében kérjük szíves együttműködését az alábbi biztonsági szabályok betartásához:

1. Csak előzetes időpontfoglalással tudjuk fogadni Ügyfeleinket a foglaláskor megadott ügyben. Egy időponttal egy ügy intézésére van lehetősége.
2. Pontosan és egyedül érkezzen fényképes igazolvánnyal (pl.: személyi igazolvány, útlevél), ha más nevében jár el, akkor meghatalmazás is szükséges.
3. Használja a kihelyezett kézfertőtlenítőt.
4.Az irodába csak maszkban léphet be.

Amennyiben felmerül a koronavírus-fertőzés gyanúja, az ügyintézés megszakításra, az iroda pedig bezárásra kerül. Újranyitás csak a teljes fertőtlenítés után lehetséges.

Kérjük, hogy az alábbi ügyek intézésére elsősorban továbbra is digitális csatornáinkat válassza:

  • mérőállás rögzítése,
  • előre fizetős mérő feltöltése,
  • számlamásolat és csekk kérése.

Kérjük és javasoljuk, hogy amennyiben lehetséges, akkor elsősorban a telefonos, online ügyfélszolgálatunkat vagy MVM Next EnergiApp mobilapplikációnkat vegyék igénybe. 

Együttműködésüket és megértésüket köszönjük.

 

Időpontfoglalás

A személyes ügyintézéshez online ügyfélszolgálatunkon keresztül, az MVM Next EnergiApp mobilapplikáción, illetve telefonon lehet időpontot igényelni.

Személyes ügyintézéshez szükséges azonosító iratok

  • a személyazonosságot igazoló okmányra (pl.: személyi igazolvány, vezetői engedély vagy útlevél és lakcímkártya);
  • meghatalmazásra, abban az esetben, ha nem a szerződött, vagy szerződni kívánó ügyfelünk jár el. 

Ügyfélszolgálati irodakereső

Az utolsó ügyfél fogadása a nyitvatartási idő vége előtt 10 perccel történik. Ügyfélszolgálati irodáinkon csak bankkártyás befizetés lehetséges az ügyfélfogadási idő végéig.

* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező

{{officeDetails.officeName}}

Cím:

{{officeDetails.address}}

Nyitvatartás:

Speciális nyitvatartási információk:

{{holiday.date | date:'yyyy. MM. dd'}}, {{holiday.isOpen ? "Nyitva" : "Zárva"}} - {{holiday.description}}

Leterheltség:

Leterheltség:

minimális
alacsony
közepes
magas

Kapcsolódó dokumentumok