Ugrás a tartalomra

Ügyintézés

Készséggel állunk Ügyfeleink rendelkezésére!

Ügyintézési módok

A gyorsabb ügyintézés érdekében számlázással, illetve áram- és egyéb szolgáltatásainkkal kapcsolatos ügyeit ma már bárhol, bármikor elintézheti.

Írjon nekünk!

Egyetemes szolgáltatásban vételező ügyfeleink az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. írásos ügyfélszolgálati rendszerében a nap 24 órájában intézhetik ügyeiket.

Telefonos ügyfélszolgálat

A telefonos ügyfélszolgálat a számlázással kapcsolatos megkereséseket hétfőn, kedden, csütörtökön, pénteken 8-16 óra között, szerdán 8-20 óra között fogadja.

Ügyfélszolgálati irodák

Amennyiben személyesen szeretne tájékoztatást kérni, keresse kollégáinkat ügyélszolgálati irodáinkban!

Fizetési módok, fizetési feltételek

A gördülékeny számlarendezés érdekében Ügyfeleink számos elszámolási mód közül választhatnak:

  • Online bankkártyás fizetés,
  • Csoportos beszedési megbízás,
  • Egyedi átutalás,
  • Postai készpénz átutalás.

MVM Next EnergiApp

Töltse le és ismerje meg legújabb mobilalkalmazásunkat!

Szerződéskötés, módosítás

Új szolgáltatási igény bejelentése

Hasznos tudnivalók új szolgáltatási igény bejelentéséhez.

Költözés bejelentése

Költözéssel járó teendők gyűjteménye a villamosenergia-szolgáltató felé.

Tovább a szerződéskötésekhez, módosításokhoz

Számlázás és fizetési módok

Elszámolási módok

Éves elszámolás, havi elszámolás mérőállás alapján és diktálási módok.

Számlamagyarázók

Ha számlájával kapcsolatban kérdése merülne fel, kattintson!

Hátralékkezelési folyamat

Minden tudnivaló a tartozás kiegyenlítéséhez.

Tovább az összes számlázási és fizetési módhoz

Tájékoztatás egyetemes szolgáltatásra nem jogosult felhasználóknak

Problémám van

Bővebben a szolgáltatással kapcsolatos reklamációról