Ugrás a tartalomra

Ügyfélszolgálati irodák

Személyes ügyintézési lehetőségek

Szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseikkel volt ELMŰ-ÉMÁSZ-os ügyfeleink a megszokott címeken található ügyfélszolgálati irodáinkhoz fordulhatnak. Időpontfoglalás továbbra is szükséges.

Rendkívüli diktálási lehetőség

A 2022. augusztus 1-jei árváltozás miatt rendkívülilehetőséget biztosítunk a mérőállás bediktálására 2022. július 26-a és augusztus 5-e között. Azon ügyfelek is megadhatják a mérőállásukat, akiknek nem most van a diktálási időszaka, vagyaz energiaszolgáltató állapítja meg a számlákban elszámolt havi részmennyiséget.

Kérjük, ügyeljen rá, hogy tényleges mérőállását pontosan diktálja be. Az eddigi fogyasztásától jelentősen eltérő mérőállást a számlázás során felülvizsgálhatjuk, és módosíthatjuk a hálózati elosztó leolvasása alapján.

Az állandó ügyfélszolgálati irodáink nyitvatartása:
Hétfő, kedd, csütörtök, péntek: 8-14 óra és szerda 8-20 óra.

Az ügyfélszolgálati irodáink pontos címét és a fiókirodák nyitvatartását a lap alján, az irodakeresőben érheti el.

Új nyitvatartás

2022. július 1-jétől, péntektől a következő fiókirodák nyitvatartása változik: Gyöngyös, Hatvan, Nagykáta

2022. július 1-től, péntektől a Budapest, IV. ker., Király utca 9. szám alatt található ügyfélszolgálati iroda megszűnik. 

2022. június 20-tól, hétfőtől Budapest VIII. ker., Fiumei út 9-11. szám alatt és Budapest XIII. ker., Béke tér 9. szám alatt, valamint Eger, Törvényház út 4. és Miskolc, Arany János út 6. szám alatt található ügyfélszolgálati irodákban is intézhetik ügyeiket.

Személyes ügyintézés esetén a gördülékeny ügyintézés érdekében kérjük szíves együttműködését az alábbi biztonsági szabályok betartásához:

1. Csak előzetes időpontfoglalással tudjuk fogadni Ügyfeleinket a foglaláskor megadott ügyben. Egy időponttal egy ügy intézésére van lehetősége.
2. Pontosan és egyedül érkezzen fényképes igazolvánnyal (pl.: személyi igazolvány, útlevél), ha más nevében jár el, akkor meghatalmazás is szükséges.

Amennyiben felmerül a koronavírus-fertőzés gyanúja, az ügyintézés megszakításra, az iroda pedig bezárásra kerül. Újranyitás csak a teljes fertőtlenítés után lehetséges.

Kérjük, hogy az alábbi ügyek intézésére elsősorban továbbra is digitális csatornáinkat válassza:

  • mérőállás rögzítése,
  • előre fizetős mérő feltöltése,
  • számlamásolat és csekk kérése.

Kérjük és javasoljuk, hogy amennyiben lehetséges, akkor elsősorban a telefonos, online ügyfélszolgálatunkat vagy MVM Next EnergiApp mobilapplikációnkat vegyék igénybe. 

Együttműködésüket és megértésüket köszönjük.

 

Időpontfoglalás

A személyes ügyintézéshez online ügyfélszolgálatunkon keresztül, az MVM Next EnergiApp mobilapplikáción, illetve telefonon lehet időpontot igényelni.

Személyes ügyintézéshez szükséges azonosító iratok

  • a személyazonosságot igazoló okmányra (pl.: személyi igazolvány, vezetői engedély vagy útlevél és lakcímkártya);
  • meghatalmazásra, abban az esetben, ha nem a szerződött, vagy szerződni kívánó ügyfelünk jár el. 

Ügyfélszolgálati irodakereső

Az utolsó ügyfél fogadása a nyitvatartási idő vége előtt 10 perccel történik. Ügyfélszolgálati irodáinkon csak bankkártyás befizetés lehetséges az ügyfélfogadási idő végéig.

* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező

{{officeDetails.officeName}}

Cím:

{{officeDetails.address}}

Nyitvatartás:

Speciális nyitvatartási információk:

{{holiday.date | date:'yyyy. MM. dd'}}, {{holiday.isOpen ? "Nyitva" : "Zárva"}} - {{holiday.description}}

Leterheltség:

Leterheltség:

minimális
alacsony
közepes
magas

Kapcsolódó dokumentumok