Ügyfélszolgálati irodák
Személyes ügyintézési lehetőségek
Az állandó ügyfélszolgálati irodáink nyitvatartása:
Hétfő, kedd, csütörtök, péntek: 8-14 óra és szerda 8-20 óra.
Az ügyfélszolgálati irodáink pontos címét és a fiókirodák nyitvatartását a lap alján, az irodakeresőben érheti el.
Ünnepi nyitvatartás
2023. október 23-án, hétfőn, nemzeti ünnep miatt minden ügyfélszolgálati irodánk zárva tart. Az ünnep miatt ezen a héten néhány fiókiroda nyitvatartása módosul.
2023. november 1-jén, szerdán, munkaszüneti nap miatt minden irodánk zárva tart. Állandó ügyfélszolgálati irodáink szerda helyett október 30-án, hétfőn 8-20 óráig tartanak nyitva, illetve az ünnep miatt ezen a héten néhány fiókiroda nyitvatartása módosul. A pontos nyitvatartások a lap alján, az irodakeresőben találhatók.
Költözés
Pilisvörösvári ügyfélszolgálati irodánk 2023. szeptember 15-től új helyre költözik. Az iroda új címe: 2085 Pilisvörösvár, Fő út 40. A nyitvatartás változatlan: hétfő 14-18, péntek: 8-12 Az utolsó munkanap 2023.09.11-én hétfőn lesz a régi címen, a Fő út 12. szám alatt.
Vecsési ügyfélszolgálati irodánk 2023. július 4-től új helyre költözik. Az iroda új címe: 2220 Vecsés, Telepi út 43. Nyitvatartási idő nem változik: kedd 14-18 óra, szerda 8-12 óra.
Személyes ügyintézés esetén a gördülékeny ügyintézés érdekében kérjük szíves együttműködését az alábbi biztonsági szabályok betartásához:
1. Csak előzetes időpontfoglalással tudjuk fogadni Ügyfeleinket a foglaláskor megadott ügyben. Egy időponttal egy ügy intézésére van lehetősége.
2. Pontosan és egyedül érkezzen fényképes igazolvánnyal (pl.: személyi igazolvány, útlevél), ha más nevében jár el, akkor meghatalmazás is szükséges.
Amennyiben felmerül a koronavírus-fertőzés gyanúja, az ügyintézés megszakításra, az iroda pedig bezárásra kerül. Újranyitás csak a teljes fertőtlenítés után lehetséges.
Kérjük, hogy az alábbi ügyek intézésére elsősorban továbbra is digitális csatornáinkat válassza:
- mérőállás rögzítése,
- előre fizetős mérő feltöltése,
- számlamásolat és csekk kérése.
Kérjük és javasoljuk, hogy amennyiben lehetséges, akkor elsősorban a telefonos, online ügyfélszolgálatunkat vagy MVM Next EnergiApp mobilapplikációnkat vegyék igénybe.
Együttműködésüket és megértésüket köszönjük.
Időpontfoglalás
Személyes ügyintézéshez szükséges azonosító iratok
- a személyazonosságot igazoló okmányra (pl.: személyi igazolvány, vezetői engedély vagy útlevél és lakcímkártya);
- meghatalmazásra, abban az esetben, ha nem a szerződött, vagy szerződni kívánó ügyfelünk jár el.
* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező
{{officeDetails.officeName}}
Cím:
{{officeDetails.address}}
Nyitvatartás:
Speciális nyitvatartási információk:
{{holiday.date | date:'yyyy. MM. dd'}}, {{holiday.isOpen ? "Nyitva" : "Zárva"}} - {{holiday.description}}